Satış ve İade Koşulları
Satış ve İade Koşulları
Sipariş ve Teslimat
Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunda eksiksiz ve güncel bilgiler sağlamaya dikkat etmelisiniz. Siparişinizle ilgili herhangi bir sorun çıkması durumunda, müşteri temsilcilerimiz, iletişim bilgilerinizde yer alan iletişim bilgilerinizi kullanarak sizinle iletişime geçecektir. Siparişiniz, belirttiğiniz teslimat adresine gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tam detaylarıyla yazmanız önemlidir.
Nasıl sipariş verebilirim?
Satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğendiğiniz seçeneği seçebilir ve "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonra sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "Sepetim"e tıklayarak, size sorulan kargo ve teslimat bilgilerini doldurduktan sonra ödeme bilgilerinizi girerek siparişinizi verebilirsiniz.
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Sitemizden verdiğiniz siparişleriniz, Sizin Belirttiğiniz bir Taşıma şirketi yoksa, bizim anlaşmalı olduğumuz ARAS veya YURTİÇİ kargo firmaları ile gönderilmektedir.
Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, üyelik oluştururken kullandığınız e-posta adresinize siparişinizin detaylarını içeren bir e-posta gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz, siparişinizi en kısa sürede hazırlayacak ve kargoya verecektir. Siparişiniz elimize ulaştıktan sonra en kısa sürede kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde size tekrar bir e-posta gönderilerek kargo hakkında bilgilendirme yapılacaktır. Ödemelerinizi Visa, Visa Electron ve Mastercard kredi kartları ile veya Banka Havalesi seçeneğiyle yapabilirsiniz.
Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Sitemizden verdiğiniz tüm siparişleri üye girişi yaptıktan sonra hesabım sayfasındaki "Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişim kargoya verildi. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Sitemizden verdiğiniz siparişin takibini üye girişi yaptıktan sonra hesabım sayfasında yer alan siparişleriniz listesinden yapabilirsiniz. Kargoya verilen siparişinizin yanındaki kargo linkine tıklayarak, siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünüzü düşündüğünüz paketleri, kargo yetkilisi önünde açarak kontrol etmeniz önemlidir. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa, kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim aldıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğinizi kabul ettiğinizi unutmayınız.
Şifremi Unuttum?
Giriş sayfasındaki "Şifremi unuttum" bağlantısına tıklayarak, kaydolurken kullandığınız e-posta adresinizi girin. Kısa bir süre içinde, giriş yaparken belirttiğiniz şifrenizi içeren bir e-posta alacaksınız.
İade Koşulları:
Hiçbir koşulda kullanılmamış ve deforme olmamış ürünlerin iadesi 30 gün içinde kabul edilmektedir. İade edilen ürünler, teknik ekibimiz tarafından 15 iş günü içinde kontrol edilecek ve iade uygun ise işlemler başlatılacaktır. Ürünün değerinde bir azalma veya iadenin imkansız hale gelmesi durumunda, alıcı, kusurunun oranında satıcının zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde, indirim miktarı iptal edilir. Satılan ürünlerin iade edilmesi durumunda iade tutarı üzerinden %20 kesinti yapılacaktır. (İade nakliyesi kullanıcıya aittir.)
Satış Sonrası Hizmetler ve Garanti Şartları:
Garanti süresi, fatura tarihinden itibaren 12 aydır.
Kullanım hataları garanti kapsamı dışındadır.
Arıza veya bakım için gönderilen ürünle birlikte; kullanım yeri, bağlantı şekli, kullanılan akışkanın cinsi, basınç, sıcaklık, yoğunluk gibi tüm bilgilerin eksiksiz olarak sağlanması gerekmektedir. Ayrıca kullanıcının ulaşım adres bilgileri de belirtilmelidir.
Ürünün arızasının garanti kapsamına girip girmediği, tedarikçimiz tarafından yapılacak testlerle belirlenecektir. Bu süre zarfında ürünün yerine yenisi verilmemektedir. Müşteri isteği üzerine yeni bir ürün alabilir (ücreti karşılığında) veya ürünün garanti kapsamına girdiği sonucuna varılırsa iade yapılır.
Garanti Kapsamının Dışında Kalan Durumlar:
- Menşei belli olmayan, faturası bulunmayan veya yetkilendirilmemiş kişi veya firmalardan temin edilen ürünler.
- Devreye alma formu, garanti belgesi veya faturası ibraz edilemeyen ürünler.
- Amaç dışı kullanımdan kaynaklanan hasar ve arızalar.
- Hatalı montaj, yanlış veya eksik yapılan tesisattan kaynaklanan hasar ve arızalar.
- Nakliye, sarsıntı, depolama, fiziksel çarpmalar, kimyasal etkiler ve çevre koşullarından kaynaklanan hasar ve arızalar.
- Yangın, yıldırım düşmesi, sel, deprem, donma ve diğer afetlerden kaynaklanan hasar ve arızalar.
- Akışkan kirliliğinden kaynaklanan hasar ve arızalar garanti kapsamında değildir.